پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227176
اجتماع امروز مردم اهواز پاسخ کوبنده اي به اربابان داعش است
تاریخ انتشار : 1395/09/10 17:29:22
نمایش : 975
نماينده ولي فقيه در استان خوزستان گفت: اجتماع امروز مردم اهواز در تشييع شهداي حله پاسخ کوبنده اي به داعش و اربابان آن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري صبح امروز در مراسم تشييع شهداي حله در اهواز اظهار کرد: در غم از دست دادن عده اي از زائران حسيني هستيم که بيشتر آنها معلم قرآن، فاضله و مربي اخلاق بودند و بي جرم و بي گناه و فقط به جرم شيعه علي بودن شهيد شدند.

وي با بيان اينکه آنها زائران قبر مطهر فرزند امام علي (ع) بودند که آنها را قطعه قطعه کردند، بيان کرد: تا آخرين قطره خون و نفس ثابت قدم و پابرجا ايستاده ايم.

امام جمعه اهواز با اشاره به حضور باشکوه مردم در اين مراسم تشييع تصريح کرد: اين اجتماعي بزرگ و بي نظير شما مردم، امروز پاسخ کوبنده اي به داعشي ها است که چيزي نيستند و مثل حيوانات هستند و آنها را مخاطبان خود نمي دانيم.

آيت الله موسوي جزايري بيان کرد: هيلاري کلينتون رسما اعتراف کرد اين گروه هاي تروريستي را در زمان وزارت امورخارجه خودش در دولت آمريکا بنيان گذاري کردند. آل سعود ملعون و صهيونيست نيز آتش فتنه اي را در دنيا روشن کردند که انشاالله اين جمعيتي بزرگي که امروز (قبل تر سراغ ندارم اين جمعيت وسيع تا وسط خيابان طالقاني و تا آخر خيابان سي متري مردم حضور دارند) انتقام خود را از آل سعود خواهند گرفت.

وي عنوان کرد: از رحمت هاي پدرانه و پدر بزرگوار مقام معظم رهبري که عنايت ويژه اي هم به مردم خوزستان دارند تقدير و تشکر مي کنم. در اين مصيبت ما را تنها نگذاشتند و دستور فرمودند هيئتي از طرف ايشان براي تسليت گويي به مردم خوزستان و به ويژه خانواده شهدا در استان حضور پيدا کنند.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان گفت: رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور، مسئول بخش بين المللي بيت مقام معظم رهبري، يکي از اعضاي اصلي بيت مقام معظم رهبري و به همراه يکي ديگر از مسئولان ديگر به نمايندگي از مقام معظم رهبري در استان خوزستان حضور پيدا کردند.

آيت الله جزايري ادامه داد: هيئت ديگري از طرف رئيس جمهور و هيئت دولت براي ابراز همدردي آمدند. وزير اطلاعات و همچنين وزير کشور نيز براي همدردي و عرض تسليت در استان حضور پيدا کردند.


منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html